Mleko – pić czy nie pić?
Aż 96% Polaków rozpoznaje kampanię reklamową pod hasłem „Pij mleko! Będziesz Wielki!”, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Celem kampanii jest namawianie dzieci przez dorosłych do picia mleka.
Aż 96% Polaków rozpoznaje kampanię reklamową pod hasłem „Pij mleko! Będziesz Wielki!”, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Celem kampanii jest namawianie dzieci przez dorosłych do picia mleka.
Młodzi ludzie organizują rozmaite imprezy na Osiemnastkę, by zaprezentować wszystkim swoją oryginalność i nietuzinkowość. Również, w oczekiwaniu na moc prezentów…
W każdej formie kontaktu pierwsze i ostatnie wrażenie odgrywają niemalże kluczową formę. To jakie zrobimy na kimś pierwsze wrażenie odbija się na naszym wizerunku w opinii naszego rozmówcy. Może to… Read more »
Tworząc swój jadłospis, weź pod uwagę przynajmniej jeden produkt z każdej grupy. W ten sposób dostarczysz wszystkich cennych składników opóźniających starzenie. Żeby wyglądać młodo, a także żyć długo i zdrowo.